صحبت های تند رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید بر علیه رئال مادرید

صحبت های تند رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید بر علیه باشگاه رئال مادرید مطرح شده است.پس از پیروزی 3_1 اتلتیکو مقابل رئال مادرید اعتراضات دو تیم نسبت به داوری پس از اتمام بازی آغاز شد.اتلتیکومادرید از خطایی که جود بلینگام روی آنخل کورئا انجام داد و منجر به مصدومیت بازیکن آرژانتینی این تیم شد و در ازای آن فقط یک کارت زرد دریافت کرد خشمگین بود. از سوی دیگر شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه رئال مادرید بعد از مسابقه از توطئه داوری که در فوتبال اسپانیا علیه این تیم راه افتاده حرف زد.

صحبت های تند رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید بر علیه رئال مادرید

صحبت های تند رئیس اتلتیکو بر علیه باشگاه رئال مادرید

میگل آنخل خیل مارتین مدیر باشگاه اتلتیکو از این‌که رقیبشان این‌چنین جریان داوری را به نفع خود تحت تاثیر قرار می‌دهد عصبانی شده و معتقد است که رئال مادرید عمدا چنین فضاسازی‌هایی را علیه داوران انجام می‌دهد.
او از تلویزیون هم انتقاد کرد و گفت: آن‌ها متعصبانه حرف می‌زنند، می‌دانند که اگر این مدل حرف‌ها را نزنند کارشان را فورا از دست می‌دهند.

صحبت های تند رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید بر علیه رئال مادرید2

میگل آنخل در گفتگو با مارکا در مورد رفتار رئال مادرید گفت:رئال مادرید رقابت را به لجن می‌کشد. آن‌ها فضایی غیرقابل تحمل را برای داوران ایجاد می‌کنند. بحث‌هایی که آن‌ها برای حمله به داوران استفاده می‌کنند خنده‌دار است و این رفتار آن‌ها مستقیما روی سلامت و پیشرفت مسابقات تاثیر می‌گذارد.

, ,
فهرست