بوفون صعود پارما را به سری آ تبریک گفت

بوفون صعود پارما را به سری آ تبریک گفت
بوفون صعود پارما را به سری آ را با پیامی احساسی تبریک گفت.

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای سابق و عضو فعلی هیئت مدیره تیم ملی ایتالیا از اولین کسانی بود که به پارما برای صعود مجدد به سری آ تبریک گفت. پارما روز چهارشنبه در خارج از خانه مقابل تیم رده هجدهمی باری به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورش در لیگ برتر ایتالیا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ کافی بود. آنها سه امتیاز از کومو رتبه دومی فاصله دارند و همچنین از نظر تفاضل گل +۱۳ از آنها جلوتر هستند، بنابراین روز یکشنبه بسته به نتایج، می‌توانند از نظر فنی قهرمان سری B شوند.

بوفون صعود پارما را به سری آ تبریک گفت1

بوفون فوتبال حرفه ای خود را در سال 1990 از پارما شروع کرد و در سال 2001 از این تیم به یوونتوس پیوست.در نهایت او فوتبال حرفه ای اش را از تیمی که آغاز کرده به پایان رساند.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و همکاران سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری آ! چقدر هیجان‌انگیز است که شادی را در چهره مردمی ببینم که سال‌های آخر حرفه‌ام را با آنها تقسیم کردم. دوستان عزیز، هواداران عزیز پارما، از این دستاوردی که مدتها دنبالش بودیم و به آن امیدوار بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای رسیدن به چنین دستاوردی بود. به بچه‌ها، کادرفنی و مربیان تبریک می‌گویم؛ با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

, ,
فهرست