دلیل برکناری خطیر مشخص شد

دلیل برکناری خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال ر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور اعلام شده است.استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور در تبریز با نتیجه 0_0 متوقف شد تا با توجه به تساوی دو تیم سپاهان و پرسپولیس آنها همچنان شانس اول قهرمانی به حساب بیایند.

دلیل برکناری خطیر مشخص شد22

دلیل برکناری خطیر از مدیر عاملی باشگاه استقلال پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور اعلام شد.

ساعت ۲۰ دیشب (چهارشنبه) و درست زمانی که فقط یک ساعت از پایان بازی استقلال و تراکتور گذشته بود، هیات‌مدیره ناقص و سه‌نفره باشگاه استقلال متشکل از حیدرزاده، افضلی و سمیعی جلسه‌ای را تشکیل دادند و در اقدامی عجیب در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال فقط یک مرتبه قرار است تا پایان فصل از تهران خارج شود و شانس اول قهرمانی است، رای به برکناری مدیرعامل استقلال دادند.

دلیل برکناری خطیر مشخص شد1

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دلیل برکناری خطیر پرداخت پول به بازیکنان پیش از بازی با تراکتور بوده است. ۵۰ میلیارد تومان با دستور مستقیم علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس – که مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار گرفته – به حساب باشگاه واریز شد اما شهریاری و اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند این پول نباید قبل از بازی به بازیکنان پرداخت می‌شد و باید به عنوان پاداش به صورت کم‌کم واریز می‌شد که همین باعث بروز اختلاف شده و به همین دلیل مدیرعامل آبی‌ها را برکنار کرده‌اند.

, ,
فهرست