سرمربی پر افتخار به برزیل نزدیک تر است یا رئال مادرید

سرمربی پر افتخار ایتالیایی که هدایت رئال مادرید را بر عهده دارد،در رئال مادرید خوشبختی را پیدا کرده است.کارلو آنچلوتی همیشه این موضوع را واضح گفته است و هرگز این موضوع را پنهان نکرده است. همیشه وقتی در مورد خواسته‌اش از او سوال می‌شد صادقانه پاسخ می‌داد، اما به عنوان یک متخصص حرفه‌ای در فوتبال به اعلام علاقه و عشق تیم ملی برزیل گوش داد. اولویت او همیشه شکل دادن به کار و ادامه زندگی روز به روز در والدبباس و حضور در سانتیاگو برنابئو بوده است. لذت مربیگری قهرمان پنج دوره جهان همیشه در قلب او وجود داشت اما بدون هیچ تعهدی.

سرمربی پر افتخار به برزیل نزدیک تر است یا رئال مادرید1

سرمربی پر افتخار رئال مادرید اعلام کرده است که در این باشگاه خوشبختی را پیدا کرده است.

 

اما در هفته های اخیر دو مسئله ره وجود آمده است. از یک سو، هماهنگی کامل و مطلقی که بین مربی، تیم، هواداران و به خصوص رهبران مادریدی وجود دارد.از سوی دیگر مربی و رئیس اغلب باهم صحبت می‌کنند. تا الان هیچ صحبت مشخصی در مورد آینده یا قرارداد جدید وجود نداشت و صرفاً انتقال ایده‌ها بود. انتظار می‌رود که این دیدار در روزهای آینده برگزار شود، اما هر دو می‌دانند که هر توافقی به فوتبال، یعنی به نتیجه بستگی دارد. حقیقت این است که امروز در رئال مادرید هیچکسی قادر به تصور نیمکت بدون کارلو آنچلوتی نیست. خود مربی هم همینطور.

سرمربی پر افتخار به برزیل نزدیک تر است یا رئال مادرید2

حضور کارلتو در تیم ملی برزیل هم به دوران رئیس فدراسیون قبلی بر می گردد که شرایط اولین تماس از CBF با مواردی که اکنون اتفاق می‌افتد بسیار متفاوت است. و در نهایت، فوتبال مربوط به لحظه حال و احساسات است و در حال حاضر آنچلوتی هیچ شکی در مورد رئال مادرید ندارد.

, ,
فهرست