کاپیتان وفادار زنبور ها در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد

کاپیتان وفادار دورتموند پس از 12 سال حضور در این تیم از جمع زنبور ها جدا می شود.مارکو رویس ستاره دورتموند که ۱۲ سال پیش از مونشن‌گلادباخ به این تیم پیوست در پایان قراردادش از جمع زنبورها جدا خواهد شد.

کاپیتان وفادار زنبور ها در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد2

کاپیتان وفادار دورتموند پایان فصل از این تیم جدا می شود.

رویس ۳۴ ساله در حالی پایان این فصل دورتموند را ترک می‌کند که در مدت زمان حضورش در این تیم برای همیشه حسرت قهرمانی در بوندس‌لیگا را داشت و در ۴۲۴ بازی ۱۶۸ گل برای تیمش به ثمر رساند.کاپیتان دورتموند در مدت حضورش در این تیم کمک کرده تا 5 جام در ویترین افتخارات باشگاه ثبت شود.

کاپیتان وفادار زنبور ها در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد1

رویس در مورد خداحافظی خود گفت: «من به خاطر این دوره خاص در باشگاه بوروسیا دورتموند بسیار سپاسگزارم و به آن افتخار می‌کنم. بیش از نیمی از عمرم را در این باشگاه گذراندم و از هر روزش لذت بردم، البته لحظات سختی هم وجود داشت. از قبل می‌دانستم که خداحافظی در پایان فصل برایم سخت خواهد بود. با این حال خوشحالم که اکنون این موضوع علنی شد و حالا می‌توانیم کاملاً روی بازی‌های مهم مقطع پایانی فصل تمرکز کنیم. ما هدف بزرگی در سر داریم و همه می‌خواهیم با هم به آن برسیم. برای این ما به تک‌تک هواداران فوق‌العاده خود نیاز داریم که می‌خواهم صریحاً از حمایت فوق‌العاده‌شان در این سال‌ها تشکر کنم.»

, ,
فهرست