روش عجیب پرسپولیس برای انتخاب دستیار برای ویرا

روش عجیب باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مربی در کنار ویرا استفاده شده است.باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس حالا باشگاه دنبال این است تا با قرار دادن یک مربی ایرانی قوی کنار او از فشار وهجمه وارد شده به انتخاب خود بکاهد و البته شرایط بهتری برای اوسمار به وجود بیاورد.

روش عجیب پرسپولیس برای انتخاب دستیار برای ویرا1

روش عجیب باشگاه پرسپولیس برای انتخاب دستیار برای سرمربی این تیم

در گزارش ایران ورزشی آمده است: از این رو از ابتدای هفته بحث رویکرد به گزینه‌هایی مثل حسین عبدی و وحید هاشمیان مطرح شد اما بدون اینکه مذاکره‌ای با آنها صورت بگیرد، باشگاه حمید استیلی را واسطه کرد تا با این نفرات صحبت کند و اگر موافق بودند تا در این سمت کار کنند مذاکره با آنها را آغاز کند که این اتفاق نه در فوتبال ایران نه در هیچ جای دیگری روتین نیست.

روش عجیب پرسپولیس برای انتخاب دستیار برای ویرا

با این وجود باشگاه پرسپولیس بعد از ناامید شدن از حسین عبدی و وحید هاشمیان سراغ علیرضا امامی‌فر رفت اما او هم به باشگاه جواب رد داد و حالا بحث اضافه شدن مربی برزیلی به کادر است. در عین حال بحث بازگرداندن کریم باقری با تدابیر خاص درویش هم مطرح شده اما بعید به نظر می‌رسد نتیجه بدهد و شاید با اضافه شدن یک مربی برزیلی دیگر کادر پرسپولیس تکمیل شده و با همین مربیان وارد مسابقات شوند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مخالفت‌ها با انتخاب اوسمار همچنان ادامه دارد و هوادارانی که با انتخاب او مخالفت کردند احتمالاً مقابل انتخاب یک دستیار برای این دستیار برزیلی هم مخالفت خواهند کرد کما اینکه در مورد برخی گزینه‌های داخلی هم این موضع‌گیری‌ها وجود داشت.

, ,
فهرست