رئال مادرید دیگر امباپه را نمی خواهد!

رئال مادرید دیگر شاید آخرین فرصت جذب امباپه را از دست داده است.ستاره فرانسوی از حدود دو هفته پیش با عدم تمدید قرارداد با پاریسی ها در لیست فروش باشگاه قرار گرفته بود.اما باشگاه مادریدی حاضر نشد هیچ پیشنهادی برای او ارائه کند.

رئال مادرید دیگر امباپه را نمی خواهد!1

رئال مادرید دیگر برای به خدمت گرفتن امباپه تلاش نمی کند.

کهکشانی ها تصمیم گرفته بودند که منتظر حرکت امباپه باشند و سپس قدم پیش بگذارد، اما دیروز با بازگشت امباپه به تمرینات تیم اول پی اس جی، همه چیز تغییر کرد.امباپه شنبه و یکشنبه دو جلسه با ناصر الخلیفی دیدار داشت و متعهد شد که سال بعد رایگان تیم را ترک نکند. او شرایط خاص باشگاه را پذیرفت و به تمرینات اضافه شد تا برای بازی بعدی پاریس در دسترس باشد.

رئال مادرید دیگر امباپه را نمی خواهد!

اکیپ نوشته است که امباپه در مذاکرات بعدی با باشگاه دو گزینه دارد: یا تمدید قرارداد تا ۲۰۲۵ یا عدم تمدید ولی صرف‌نظر از پاداش وفاداری و تعهد شفاهی برای عدم ترک رایگان باشگاه در تابستان سال بعد.رئال منتظر حرکت بعدی امباپه است. اگر او تمدید کند، رئال دیگر برای جذب او اقدام نخواهد کرد، چون ارتباط با باشگاه فرانسوی از مدت‌ها پیش دوستانه نیست. امباپه اگر رئال را برای فصل بعد می‌خواهد، باید راهی غیر از تمدید قرارداد برای صلح موقت با پاریس پیدا کند.

, ,
فهرست