دلیل شکست پرسپولیس سنگین مقابل الشباب مشخص شد

دلیل شکست سنگین پرسپولیس از حریف اماراتی خود مشخص شد. قهرمان فصل قبل لیگ برتر بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی دست به یک انتخاب عجیب زد و دستیار یحیی یعنی اوسمار را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

دلیل شکست پرسپولیس سنگین مقابل الشباب مشخص شد2

دلیل شکست پرسپولیس مقابل الشباب امارات بدن های خسته بازیکنان پرسپولیس بوده که روز قبل از بازی تمرینات پر فشار با وزنه داشته اند.

کاروان پرسپولیس که این روزها در دبی اردو زده، بدون ملی پوشان خود تمرینات آماده سازی را دنبال می‌کند تا خودش را برای شروع نیم فصل دوم رقابت‌هاب لیگ برتر آماده کند. پرسپولیس یکشنبه در یک بازی دوستانه شکست سنگینی را متحمل شد و با ۵ گل به شباب الاهلی باخت تا انتقادات از درویش و سرمربی جدید پرسپولیس بیشتر از قبل شود.

دلیل شکست پرسپولیس سنگین مقابل الشباب مشخص شد

روز شنبه کادرفنی پرسپولیس تمرینات بدنسازی سنگینی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود و پرسپولیسی‌ها شنبه حدود یک ساعت وزنه زدند. آن‌ها نمی‌دانستند که قرار است یکشنبه در یک بازی دوستانه شرکت کنند و به همین دلیل تمرینات سنگین و فشرده بدنسازی را انجام دادند.

تیم شباب الاهلی قرار بود یکشنبه عصر در یک بازی دوستانه به مصاف تیم دیگری برود ولی با لغو آن بازی و حاضر نشدن حریفشان، به سراغ پرسپولیسی‌ها رفتند تا با این تیم بازی دوستانه برگزار کنند. پرسپولیسی‌ها هم با برگزاری این دیدار موافقت کردند ولی نتیجه‌ای که در این بازی به‌دست آمد تبدیل به موجی از انتقادات علیه کادرفنی و مدیریت این باشگاه شد و شرایط را بدتر از قبل کرد.

, ,
فهرست