بازیکنان فوتبال شاغل در منچستر جز میلیونر های این شهر محسوب می شوند

بازیکنان فوتبال شاغل در تیم های شهر منچستر در رویکرد زیرکانه خود برای سرمایه‌گذاری متحد هستند.جان استونز، برنده سه‌گانه سیتی، یک اندوخته ۱۵ میلیون پوندی در شرکت حقوق تصویر خود جمع‌آوری کرده که شامل سرمایه‌گذاری املاک است که در یک سال ۱.۵ میلیون پوند افزایش یافته.

بازیکنان فوتبال شاغل در منچستر جز میلیونر های این شهر محسوب می شوند2

بازیکنان فوتبال شاغل در تیم های شهر منچستر جز افراد میلیونر در این شهر می باشند.

میکا ریچاردز، ستاره سابق سیتی که به دلیل مهارت‌های کارشناسانه‌اش در اکثر ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی در سراسر بریتانیا نامی شناخته شده است، ۱۰ میلیون پوند در املاک و دیگر سرمایه‌گذاری‌ها اندوخته دارد.
دو ستاره سابق شیاطین سرخ هم با جمع آوری سرمایه ای برای روز مبادا می توانند با خیال راحت از این باشگاه جدا شوند.

بازیکنان فوتبال شاغل در منچستر جز میلیونر های این شهر محسوب می شوند

آنتونی مارسیال یونایتدی ۸ میلیون پوند در شرکت حقوق تصویر خود، AM۹ Sports، که در سال ۲۰۱۵ تأسیس کرد، ذخیره کرده است؛ همان سالی که به اولدترافورد آمد.در همین حال، پل پوگبا، ستاره سابق یونایتد که تابستان گذشته برای دومین بار باشگاه را ترک کرد، یک شرکت حقوق تصویر در بریتانیا را با سرمایه ۵ میلیون پوندی، از جمله ۲.۴ میلیون پوند به صورت نقد، حفظ کرد.

بازیکنان فوتبال شاغل در منچستر جز میلیونر های این شهر محسوب می شوند1

اما ثروتمندترین محصول آکادمی منچستریونایتد دیوید بکام است که طبق آخرین فهرست ثروتمندهای ساندی تایمز، دارایی او از ۴۰۰ میلیون پوند در سال ۲۰۲۲ به ۴۲۵ میلیون پوند در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت.اما ثروتمندترین بازیکن سابق یونایتد در مجموع کریستیانو رونالدو است که با دارایی و پول نقد ۸۰۰ میلیون پوندی به خاورمیانه رفته است.

, ,
فهرست