بازیکن قطری پرسپولیس ایران را ترک کرد

بازیکن قطری پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر نبود.عبدالکریم حسن، مدافع قطری پرسپولیس شب گذشته با هماهنگی باشگاه و کادرفنی ، برای انجام برخی امور شخصی تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.سرخ‌پوشان ایران تمرین امروز را پس از جلسه فنی برگزار کردند. کادر فنی پیش از آغاز تمرین، جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار و طی آن، نکاتی را به آن‌ها یادآوری و منتقل کرد.با شروع تمرین، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی انجام شد و بعد از آن، حمله به دروازه در دو گروه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین امروز بود که ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکن قطری پرسپولیس ایران را ترک کرد2

بازیکن قطری پرسپولیس با اجازه کادر فنی و انجام امور شخصی راهی کشورش شده است.

سرخ‌پوشان ایران تمرین امروز را پس از جلسه فنی برگزار کردند. کادر فنی پیش از آغاز تمرین، جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار و طی آن، نکاتی را به آن‌ها یادآوری و منتقل کرد.با شروع تمرین، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی انجام شد و بعد از آن، حمله به دروازه در دو گروه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین امروز بود که ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکن قطری پرسپولیس ایران را ترک کرد1

تمامی بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و تیم بدون بازیکن مصدوم تمرینات خود را پیگیری کرد.علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز از فردا در تمرینات تیم شرکت خواهند داشت تا برای بازی با تیم آلومینیوم اراک آماده باشند.

, ,
فهرست