گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران

گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران مشخص شده است.سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال سعید تابش نیا در این خصوص گفته است:۹ گزینه خارجی و داخلی معرفی شدند و چون در مراحل پایانی لیگ برتر هستیم اسامی گزینه‌ها اعلام نشدند.

گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران

گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران 9 گزینه می باشد.

وی ادامه داد: اگر گزینه‌های ایرانی معرفی شوند در جریان برگزاری مسابقات مسائلی ایجاد می‌شود که نظم رقابت‌ها دچار اشکال می‌شود. کمیته فنی تصمیم گرفت پس از رسیدن به اجماع کامل، نتیجه جلسات را به اطلاع فدراسیون بسکتبال برساند و فدراسیون هم پس از فینال لیگ برتر نتیجه نهایی را در مورد سرمربی تیم ملی اعلام خواهد کرد. پنج گزینه خارجی و ۴ گزینه داخلی داریم که تا پایان هفته جلسه نهایی کمیته فنی برگزار می‌شود و سرمربی تیم ملی از میان این گزینه‌ها مشخص و نام وی در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد.

گزینه های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران1

او در مورد هاکان دمیر سرمربی قبلی تیم ملی هم گفت:قرارداد دمیر با فدراسیون تمام شده است. بالاخره ممکن است او هم سرمربی تیم ملی باشد و هنوز هم شانس این را دارد. هنوز هیچ چیزی در مورد قطع همکاری با وی منتفی نشده است. پیش از این جلسه‌ای با هاکان دمیر برگزار کردیم و وی توضیحات لازم را در مورد عملکرد خود به کمیته فنی ارائه کرد.

, ,
فهرست