ماجراجویی مجیدی در امارات ادامه خواهد یافت

ماجراجویی مجیدی در فوتبال باشگاهی امارات ادامه پیدا خواهد کرد.فرهاد مجیدی در ۳ مقطع زمانی مختلف سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت که مهم‌ترین دوران سرمربیگری او در جمع آبی‌پوشان پایتخت، در لیگ بیست‌ویکم اتفاق افتاد.

ماجراجویی مجیدی در امارات ادامه خواهد یافت2

ماجراجویی مجیدی در امارات خواهد بود و او به فوتبال باشگاهی ایران بر نمی گردد.

مجیدی که در ۲ نوبت در قامت جانشین موقت به جای وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال حضور پیدا کرد، روزهای پرفرازوفرودی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند اما در دوره سوم حضورش در استقلال که بعد از پایان همکاری آبی‌ها با محمود فکری بود، شرایط کاملاً متفاوت پیش رفت.

ماجراجویی مجیدی در امارات ادامه خواهد یافت1

سرمربی سابق استقلال که قهرمانی‌ای تاریخی را از خود در فوتبال ایران به جای گذاشته، بعد از آنکه همکاری‌اش با اتحاد کلبا به پایان رسید، سیاست سکوت را در پیش گرفت و نسبت به شایعات مطرح شده سعی کرد که واکنشی نداشته باشد.

فرهاد مجیدی در سکوت خبری در حال گذراندن دوره‌های دانش‌افزایی است و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فرهاد تصمیم نهایی خود را گرفته و او قصد دارد تا در فوتبال امارات به کارش ادامه بدهد. براساس آخرین خبرها، مجیدی مشغول مذاکره با مدیران یکی از تیم‌های اماراتی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به‌زودی از تیم جدیدش در فوتبال امارات رونمایی می‌کند تا در نقش سرمربی لژیونر به کارش ادامه بدهد و نامش برای نیمکت تیم‌های ایرانی در حد آلترناتیو بماند.

, ,
فهرست