میلان قهرمان نقل و انتقالات تابستانی شد با وجود رفتن مالدینی

میلان قهرمان نقل و انتقالات تابستانی سری آ شد.تابستان برای میلان با جدایی اسطوره پائولو مالدینی شروع شدتا جایی که خشم بسیاری از هواداران و علاقه مندان این باشگاه را برانگیخت.باشگاه اکنون در دست جفری مونکادا و جورجو فورلانی است. این مدیران ۸۰ میلیون یورو از جدایی ساندرو تونالی به دست آوردند.
ترکیب اصلی میلان تغییرات چندانی برای فصل جدید نخواهد داشت. مایک مانیان، تئو هرناندز، رافائل لیائو و اولیویه ژیرو همچنان هسته اصلی تیم خواهند بود.

میلان قهرمان نقل و انتقالات تابستانی شد با وجود رفتن مالدینی 2

میلان قهرمان نقل و انتقالات تابستانی شد علی رغم وجود اسطوره مالدینی در سمت مدیر ورزشی باشگاه

با فروش تونالی آنها مارکو اسپورتیلو و لوکا رومرو (هر دو بازیکن آزاد)، روبن لوفتوس‌چیک (۱۶ میلیون یورو) و کریستین پولیشیچ (۲۰ میلیون یورو) از چلسی، تیجانی رایندرز از آلکمار (۱۹ میلیون یورو) و نوآ اوکافور از سالزبورگ (۱۴ میلیون یورو) را برای فصل جدید به خدمت گرفتند.

میلان قهرمان نقل و انتقالات تابستانی شد با وجود رفتن مالدینیبه جز این نفرات الکس خیمنز نیز به صورت قرضی از رئال مادرید با گزینه خرید قطعی در آینده به این تیم آمده است و فعلا با تیم ذخیره بازی خواهد کرد. سامو چوکوئزه مهاجم نیجریه‌ای قرار است با حدود ۳۰ میلیون یورو قرارداد ببندد و مذاکرات برای یونس موسی، هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا و والنسیا، در حال انجام است.
میلان ترکیبی از جوانی و تجربه را انتخاب کرده و به‌خوبی با بازیکنان جدید قرارداد بسته و روسونری را به برنده بزرگ پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایتالیا تبدیل کرده است.

, ,
فهرست