مربیان خارجی لیگ روی لبه تیغ

مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر پس از اخراج دو سرمربی اسپانیایی اکنون احساس خطر بیشتری می کنند.مربیان اسپانیایی دو تیم نساجی و فولاد یعنی مارتینز و آلکارس که سابقه فعالیت در لالیگا را داشتند با وجود تلاش‌های زیاد نتوانستند در فولاد و نساجی تاثیر مثبت بگذارند و درنهایت جایگاه خود را به احمد آل نعمه و ساکت الهامی دادند.

مربیان خارجی لیگ روی لبه تیغ2

مربیان خارجی لیگ برتر ایران یکی پس از دیگری از سمت خود برکنار می شوند.

اما ممکن است در آینده‌ای نزدیک دو مربی دیگر هم جایگاه خود را در تیم‌های مدعی قهرمانی از دست دهند. زمزمه‌های ناراحتی از پاکو خمس در تبریز به گوش می رسد و مشهود و قابل درک است.شکست مقابل پرسپولیس آنها را از قهرمانی در لیگ برتر دور تر کرده است.

مربیان خارجی لیگ روی لبه تیغ

مورایس هم در دومین فصل حضور در تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با دو شکست ۳-۱ در برابر الهلال به کار خود پایان داد و در لیگ برتر هم در هفته‌های اخیر شکست‌های متعددی داشته و اکنون صدر جدول را از دست داده است.
عدم تغییر وضعیت از سوی تیم سپاهان مورایس را همانند پاکو خمس به لبه پرتگاه خواهد برد.مورایس و پاکو خمس برای ادامه حضور در لیگ برتر ایران باید در ماه‌های پایانی منجر به فصل جاری با تیم سپاهان و تراکتور نتیجه بگیرند. در غیر اینصورت آنها همانند مارتینز و آلکارس با فوتبال ایران خداحافظی خواهند کرد.

, ,
فهرست