دربی رم با شکست تیم رم و اخراج سردار آزمون به پایان رسید

دربی رم که همیشه یکی از حساس ترین بازی ها در سری آ محسوب می شود،این بار در جام حذفی ایتالیا برگزار شد.این بازی که از ابتدا با حساسیت و تنش های عجیب و غریبی بین بازیکنان دو تیم بودیم؛ پر برخورد و با سوت‌های زیاد از سوی داور مشهور مسابقه یعنی دنیله اورساتو که قصد داشت از همان ابتدا با این روش از جنجالی شدن دربی رم جلوگیری کند.

دربی رم با شکست تیم رم و اخراج سردار آزمون به پایان رسید1

دربی رم با نتیجه 1_0 به سود لاتزیو به پایان رسید.

در این بازی هم طبق عادت رم گل اول را دریافت کرد و پس از آن مورینیو بار دیگر گرینه های هجومی خود را وارد میدان کرد.سردار آزمون ستاره ایرانی در دقیقه ۵٨ جای ریک کارسدورپ را گرفت تا شاید باز هم ناجی ژوزه مورینیو شود.با این حال کنترل فوق‌العاده بازی از سوی لاتزیو و البته ناتوانی رم در ایجاد موقعیت باعث شد که مهاجمان این تیم و مخصوصا سردار آزمون فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکنند. اما بیش از نکات فنی اتفاقات جنجالی دقایق آخر به چشم آمد.

دربی رم با شکست تیم رم و اخراج سردار آزمون به پایان رسید

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و اورساتو آماده زدن سوت پایان بود، جنجال اصلی رقم خورد و سردار آزمون هم نقش اصلی را ایفا کرد. جایی که بعد از اعلام خطا به سود لاتزیو درگیری شدیدی بین آزمون و ستاره لاتزیو یعنی نیکولو روولا اتفاق افتاد. سردار که در عصبانی‌ترین حالت خود به نظر می‌رسید با زدن یک ضربه نسبتا محکم به گردن بازیکن لاتزیو با کارت قرمز مستقیم اورساتو مواجه شد و از زمین بیرون رفت.شب تلخ آزمون با شکست تیمش و اخراج از بازی کامل شد. او حالا باید بلافاصله خود را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر برساند تا برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شود. همچنین رم نیز با این شکست از کوپا ایتالیا حذف شد و فرصت کسب یک جام را از دست داد.

دربی رم با شکست تیم رم و اخراج سردار آزمون به پایان رسید2

, ,
فهرست