نقل و انتقالات تابستانی جذاب در لیگ برتر ایران

نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر از تاریخ 20 خرداد ماه آغاز خواهد شد.گزینه های زیادی در پیرامون تیم های مختلف وجود دارند که باعث می شود این نقل و انتقالات حساس دنبال شود.رامین رضاییان یکی از بازیکنان موفق فصل گذشته بود که در چند سال اخیر در هر تیمی که بازی کرده عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته و در سطح قابل قبولی بوده است.رامین در این فصل، با استناد به نمرات سایت متریکا یکی از 10 بازیکن برتر لیگ ایران بود. رضاییان در پیراهن سپاهان موفق به ثبت هفت گل و هفت پاس گل شد تا آمار درخشانی را از خود ثبت کند. رامین رضاییان همچنان با سپاهان قرارداد دارد اما شنیده می شود بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که به او اجازه جدایی می دهد. شنیده می شود پیوستن رامین رضاییان به تراکتور دور از انتظار نیست و احتمال دارد این بازیکن در لیگ بیست و سوم قرمز پوش شود.

نقل و انتقالات تابستانی جذاب در لیگ برتر ایران2

نقل و انتقالات تابستانی از تاریخ 20 خرداد آغاز می شود و منتظر بمب های خبری هستیم.

رضا شکاری دومین بازیکنی است که شایعات پیرامون او زیاد می باشد.هر ساله خبر از پیوستن او به تیم های بزرگ شنیده می شود اما او در نهایت در تیم خود باقی می ماند.رضا شکاری با نمره 7.33، یازدهمین بازیکن برتر لیگ بیست و دوم بود. شنیده می شود شکاری علاقه ای به ادامه همکاری با گل گهر ندارد. طبق شنیده ها پرسپولیس و سپاهان به جذب این بازیکن علاقه مند هستند اما برای رضایتنامه او باید مبلغ 300 هزار یورو به گل گهر پرداخت کنند.

نقل و انتقالات تابستانی جذاب در لیگ برتر ایران

گزینه سوم مورد توجه میلاد محمدی است که در تیم آ اک آتن موفق به کسب دو جام شده اما باشگاه آاک علاقه ندارد همکاری خود با میلاد را ادامه بدهد و برای همین احتمالا پیوستن این بازیکن به یکی از تیم های لیگ بیست و سوم وجود دارد.

نقل و انتقالات تابستانی جذاب در لیگ برتر ایران1

مهرداد محمدی اما با گلزنی های متوالی خود فصل نسبتا خوبی را پست سر گذاشت. شنیده می شود مهرداد محمدی برای پیوستن به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس به ایران می آید و باید منتظر بود و دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.نقل و انتقالات تابستانی همیشه پیرامون تیم های بزرگ داغ می باشد و باید منتظر بمب های این تیم ها باشیم.

, ,
فهرست