کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را مشخص کرد

کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را مشخص کرد1

کاکا ستاره سابق تیم ملی فوتبال  برزیل در مورد قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر اظهار نظر کرد.تیم ملی برزیل آخرین بار 20 سال پیش موفق شد با شکست آلمان قهرمان جام جهانی شود.دیگر نماینده آمریکای جنوبی و همیشه مدعی قهرمانی آرژانتین می باشد که در سال ۲۰۱۴ تا یک قدمی فتح این عنوان پیش رفت اما در دیدار فینال در خاک برزیل برابر آلمان شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند.
با این حال، کاکا معتقد است که این دو تیم این توانایی را دارند که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را مشخص کرد2

کاکا دو تیم برزیل و آرژانتین را مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر می داند.

این ستاره سابق رئال مادرید در این باره گفت:« امیدوارم که این اتفاق رخ دهد اما فوتبال اروپا بسیار قوی است. ما این مشکل را داریم که با راه‌اندازی لیگ ملت‌های اروپا دیگر نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ اروپایی بازی دوستانه برگزار کنیم و این باعث می‌شود قدرت رقابت ما کم شود. این باعث می‌شود شانس ما برای رشد کردن کاهش پیدا کند. من تیم آرژانتین را هم بسیار دوست دارم چون آنها بسیار پخته هستند و مربی خوبی دارند. هم برزیل و هم آرژانتین شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارند.»
او درباره اصلی‌ترین رقیب این دو تیم در جام جهانی اظهار داشت:« اول از همه فرانسه که رقیب بزرگی است، بازیکنان بسیار خوبی دارد و مدافع عنوان قهرمانی است. اسپانیا و آلمان هم رقبای بزرگی هستند. سپس باید به پرتغال نگاه کنیم که از حضور کریستیانو رونالدو بهره می‌برد. سپس به بلژیک می‌رسیم که با وجود داشتن تیمی خوب، معمولا در آخر موفق نمی‌شود.»

کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را مشخص کرد

, , ,
فهرست