کاپیتان منچستریونایتد در طول یک سال بیش از حد بازی کرده است

کاپیتان منچستریونایتد برونو فرناندز در طول مدت یک سال 72 بازی در عرصه باشگاهی و ملی انجام داده و بیش از حد نرمال خود بازی کرده است. یعنی یک مسابقه در هر پنج روز در طول یک سال کامل، که حجم کاری بسیار زیادی است.  فرناندز همچنین در صدر لیست زمان بازی قرار دارد و در طول این مدت ۶۶۶۶ دقیقه در زمین حضور داشته است.

کاپیتان منچستریونایتد در طول یک سال بیش از حد بازی کرده است1

کاپیتان منچستریونایتد در طول یک سال 72 بازی انجام داده است.

زمانی که یونایتد مقابل گالاتاسرای ناکام ماند تمام فشار ها بر روی کاپیتان بود که او در بازی گم شده بود. اما این بازیکن پرتغالی بهانه‌ای بزرگ دارد چرا که مشخص شد او بیش از هر بازیکن ارشد دیگری روی کره زمین فوتبال بازی کرده است.خستگی همچنین می‌تواند عامل مهمی برای عملکردهای مارکوس رشفورد ۲۵ ساله باشد، و مهاجم یونایتد تنها انگلیسی حاضر در بین ۱۵ بازیکن برتر این لیست است. او با ۶۷ بازی در جایگاه هفتم قرار دارد.

کاپیتان منچستریونایتد در طول یک سال بیش از حد بازی کرده است

اما این لیست نشان می‌دهد که ممکن است چیزی خاص در رژیم تمرینی اتحاد وجود داشته باشد. چهار بازیکن منچسترسیتی در لیست پربازی‌ها قرار دارند و رودری با ۶۸ بازی سوم است. برناردو سیلوا با رشفورد برابر است، در حالی که مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی، با ۶۶ بازی در کنار خولیان آلوارس قرار دارد.

, ,
فهرست