چلسی مقصد جذاب و ایده آل رونالدو تا پایان فصل

چلسی مقصد جذاب و ایده آل رونالدو تا پایان فصل1

چلسی و مالک آن تاد بولی در تلاشند تا رونالدو را تا پایان فصل و به شرط تمدید قرارداد به لندن ببرند.کریستیانو شرایطش در ائلترافورد هر روز بدتر از دیروز می شود.تا جایی که بار دیگر رونالدو در ترکیب تیمش استفاده نشد و به نشانه اعتراض زمین را پبش از سوت پایان ترک کرد که این عمل او با واکنش تن هاخ همراه شد و او از تیم اخراج شد و از لیست منچستریونایتد مقابل چلسی خط زد.
آینده رونالدو در اولدترافورد این روزها مبهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و گفته می‌شود مدیران منچستریونایتد قصد دارند در زمستان قرارداد او را فسخ کنند. نشریه ساندی ورلد در گزارشی مدعی شد چلسی وسوسه شده است تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، ملی‌پوش پرتغالی را به خدمت بگیرد.

چلسی مقصد جذاب و ایده آل رونالدو تا پایان فصل

چلسی برای به خدمت گرفتن رونالدو تا آخر فصل اقدام کرده است.

تاد بولی در زمان توماس توخل خواهان جذب فوق ستاره پرتغالی بود که با مخالفت مربی آلمانی همراه شده بود.اکنون با رفتن توخل، بولی نسبت به جذب رونالدو مشتاق است و به نظر می‌رسد چلسی قصد دارد قراردادی تا پایان فصل با قابلیت تمدید به رونالدو پیشنهاد کند. اتفاقی که برای برنده ۵ توپ طلا هم ایده‌آل خواهد بود. طرفین قرارداد قصد دارند در ۴۸ ساعت آینده برای این انتقال مذاکراتی را انجام دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو آماده است دستمزد فعلی خود را در یونایتد کاهش دهد تا از این تیم جدا شود.

چلسی مقصد جذاب و ایده آل رونالدو تا پایان فصل2

, , , , ,
فهرست