پیش بینی منصوریان از جا به جا شدن سقف بودجه و هزینه را در فوتبال ایران

پیش بینی منصوریان برای تیمهای مدعی در فصل آینده مشخص شد.علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان در مورد تیم هایی که می توانند در فصل آینده هزینه مناسبی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید انجام دهند را نام برد.به اعتقاد منصوریان سه تیم اول جدول این فصل پرسپولیس،سپاهان و استقلال می توانند سقف بودجه و هزینه را در فوتبال ایران را جا به جا کنند.

پیش بینی منصوریان از جا به جا شدن سقف بودجه و هزینه را در فوتبال ایران3

پیش بینی منصوریان از سه تیم قدرتمند فصل آینده در بازار نقل و انتقالات

منصوریان در این خصوص گفت: قطع به یقین سه تیمی که در حال حاضر در کورس قهرمانی هستند، مارکت سال آینده را شکسته و فکر می‌کنم مارکت به سقف هزار یا ۱۲۰۰ میلیارد تومان برسد. من اول فصل نیز اعلام کردم و یک جدولی آوردم و خدمت شما گفتم چه تیم‌هایی، هفت رتبه ابتدایی لیگ را در اختیار می‌گیرند. همان موقع گفتم چه تیم‌هایی اول تا سوم می‌شوند و کدام تیم‌ها جایگاه چهارم، پنجم، ششم و هفتم را در اختیار می‌گیرند.وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم فکر قهرمانی و سهمیه در سرمان باشد، باید هزینه‌ زیاد و خوب انجام دهیم. من جمله اینکه قراردادهایی که سال آینده بسته می‌شود، اینطور نیست همه چیز معطوف به حوزه فنی باشد.

پیش بینی منصوریان از جا به جا شدن سقف بودجه و هزینه را در فوتبال ایران

نوع کیفیت بازیکن دست سرمربی را باز می‌گذارد. هم‌چنین خرید بازیکن خارجی نیز خیلی کمک می‌کند.طبق ادعای منصوریان بعد از این سه تیم، تیم‌هایی مثل گل‌گهر سیرجان، تراکتور، مس رفسنجان و فولاد از لحاظ هزینه قرار خواهند گرفت.

, ,
فهرست