هواداران یوونتوس درخواست برکناری آلگری را دارند

هواداران یوونتوس پس از نتایج ضعیف تیمشان در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا درخواست برکناری آلگری را دارند.در حدود یک ماه پیش نیز پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، همراه با برخی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه خواهان پایان همکاری با او بودند.اما تنها مشکل این مورد دوستی آندره‌آ آنیلی با سرمربی تیم بوده است که تا به حال این همکاری ادامه پیدا کرده است.

هواداران یوونتوس درخواست برکناری آلگری را دارندهواداران یوونتوس به شدت از عملکرد آلگری ناراضی می باشند و خواستار برکناری او می باشند.

رکورد های منفی آلگری

1_شکست این تیم مقابل بنفیکا در حالی که یوونتوس برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا در یک نیمه سه گل دریافت می کند.
2_قدرت یوونتوس در اروپا کم شده است طوری که در لیسبون و زیر فشار تیم میزبان از هم پاشید و کاملا بدون برنامه بازی می کرد.
3_سرمربی یوونتوس با وجود شکست مقابل بنفیکا نه تنها از هواداران عذر خواهی نکرد بلکه با گفتن جمله ای که در فوتبال هم شکست هایی وجود دارد باعث عصبانیت هواداران هم شد.

هواداران یوونتوس درخواست برکناری آلگری را دارند1

فعلا خبری از اخراج نیست

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی،چند ساعت پس از شکست یوونتوس در حساب توئیتر خود نوشت:با وجود اینکه پس از این شکست همگان منتظر اخراج سرمربی هستند اما خبری از موضوع نمی باشد.هواداران یوونتوس فعلا باید صبر کنند. هیچ تغییری در وضعیت آلگری روی نیمکت یوونتوس ایجاد نشده است. آلگری فعلا اخراج نمی‌شود و با وضعیت کنونی هم قصد ندارد باشگاه را ترک کند. قرارداد کنونی این سرمربی تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس اعتبار دارد.

شکست مقابل پاریس تیر خلاص به آلگری

بانوی پیر از 5 بازی فقط سه امتیاز بدست آورده و 4 بازی متحمل شکست شده است.حالا در آخرین بازی در دور گروهی با شکست مقابل پاری سن ژرمن احتمال چهارم شدنش بیشتر می شود و آنها حتی به لیگ اروپا هم نخواهند رفت. آنجاست که احتمالا دیگر دوستی صمیمی آلگری با مالک باشگاه و داشتن قرارداد بلندمدت تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس هم به این سرمربی کمک نخواهد کرد و شاهد پایان کار او در تورین خواهیم بود و هواداران یوونتوس نیز به ارزوی خود خواهند رسید.

, , , ,
فهرست