ناراحتی بازیکن پرسپولیسی از دعوت نشده به تیم ملی

ناراحتی بازیکن پرسپولیسی که از دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی را مطلع نمی باشد.بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که بازیکنان بیشتری از پرسپولیس بایستی در لیست تیم ملی حضور داشته باشد.پرسپولیس با توجه به قهرانی در لیگ و جام حذفی4 سهمیه در تیم ملی دارد.سپاهان نیز 4 نماینده در تیم ملی دارد و استقلال نیز همین تعداد ملی پوش تحویل تیم قلعه نویی برای حضور در کافا داده است!

ناراحتی بازیکن پرسپولیسی دعوت نشده به تیم ملی2

ناراحتی بازیکن پرسپولیس از عدم دعوت به تیم ملی فوتبال

یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت و با توجه به اینکه هنوز شانس دعوت و حتی بازی در جام ملت‌های آسیا را دارد، باید به او حق داد گفت: «واقعا اصلا فکرش را نمی‌کردم به تیم ملی دعوت نشوم. من با توجه به بازی‌هایی که در پرسپولیس ارائه کردم و قهرمانی‌های پی درپی تیم مطمئن بودم به تیم ملی دعوت شده و به جام کافا می‌روم.

ناراحتی بازیکن پرسپولیسی دعوت نشده به تیم ملی

من حتی برنامه سفر تفریحی خودم پس از یک فصل خسته کننده را هم به هم زدم چون شک نداشتم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوم اما تمام برنامه‌هایم به هم ریخت. الان حتی وضعیت قراردادم و خیلی مسائل دیگر تحت تأثیر دعوت نشدن به تیم ملی قرار گرفته و واقعا اعصابم خُرد و خاک شیر شده است اما نمی‌توانم مصاحبه کنم. فعلا سکوت می‌کنم تا ببینم بعدا چه پیش می‌آید!»

ناراحتی بازیکن پرسپولیسی دعوت نشده به تیم ملی1

, ,
فهرست