مصطفی کارخانه رئیس کمیته تیم های ملی والیبال شد

مصطفی کارخانه یکی از مربیان موفق و پر تلاش والیبال ایران با انتخاب محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی این چهره محبوب را به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی والیبال ایران منصوب کرد.افتخارات و عناوینی که این مربی در رده باشگاهی و ملی کسب کرده بسیار زیاد می باشد.در پرونده کاری او ۱۲ دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر مردان دیده می شود.دو دوره قهرمانی در رده سنی نوجوانان آسیا و جهان، چهار دوره قهرمانی در رده سنی جوانان آسیا و یک مقام سومی جهان با تیم جوانان ایران از دیگر افتخارات این مربی بین المللی والیبال ایران است.

مصطفی کارخانه رئیس کمیته تیم های ملی والیبال شد2

مصطفی کارخانه 12 دوره قهرمانی و دو نائب قهرمانی را در لیگ والیبال بدست آورده است.

همچنین هفت قهرمانی در باشگاه‌های مردان آسیا نیز از جمله دستاوردهای کارخانه در والیبال ایران است.سال 2023 سالی شلوغ و پرکار برای والیبال ایران می باشد.تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس شرکت خواهند کرد. تیم والیبال زنان ایران نیز در سه رویداد قهرمانی آسیا، چلنجرکاپ آسیا و بازی‌های آسیایی چین شرکت می‌کند.

مصطفی کارخانه رئیس کمیته تیم های ملی والیبال شد

تیم‌های والیبال نوجوانان و جوانان پسر ایران نیز در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ شرکت می‌کنند و تیم‌های ملی زیر ۱۶ سال پسر و دختر ایران در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

, ,
فهرست