مرد سال آسیا به سربازی رفت

مرد سال آسیا که در حال حاضر در لیگ حرفه ای امارات مشغول به بازی می باشد، برای سپری کردن دوران سربازی تیمش را ترک خواهد کرد. باشگاه الوصل امارات امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عمر عبدالرحمان برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، این تیم را ترک می‌کند.این رقابت ها وارد هفته پانزدهم شده است.عموری که فصل گذشته در شباب الاهلی حضور داشت، با پایان قرارداد خود با این تیم، در نقل و انتقالات تابستانی به الوصل پیوست تا کار خود را در این باشگاه اماراتی دنبال کند اما حالا و در میانه رقابت‌های لیگ امارات، باید این تیم را ترک کند.

مرد سال آسیا به سربازی رفت2

مرد سال آسیا برای گذراندن سربازی از تیمش جدا شد.

عبدالرحمان بهترین دوران بازی خود را در العین سپری کرده است و در سال 2016 موفق به کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا شد اما پس از ترک این تیم و حضور در تیم‌های الهلال، الجزیره، شباب الاهلی و الوصل به مرور از دوران اوج خود فاصله گرفت.این بازیکن حالا باید در کوران مسابقات لیگ حرفه‌ای امارات، از الوصل جدا شود و به مدت یازده ماه در پادگان حضور پیدا کند.
همچنین علی مبخوت، بهترین گلزن لیگ امارات که در حال حاضر در الجزیره حضور دارد و بندر الاحبابی، ستاره العین نیز دو بازیکن دیگری هستند که باید راهی خدمت سربازی شوند.

مرد سال آسیا به سربازی رفت

, , , ,
فهرست