مربی جدید آلمان باید کار را از کجا آغاز کند

مربی جدید آلمان با یک تیم پاشیده شده می بایست چه کاری انجام دهد تا از این وضعیت خارج شود.آلمانی ها که در تاریخ جهان فوتبال نامی بزرگ را به یدک می کشندآنها  در سال های اخیر دچار عدم نتیجه گیری شده اند.هانسی فلیک سرمربی اخراج شده ژرمن ها گرفتار آزمون و خطاهای بی پایانش شد. حتی در آغاز ماه سپتامبر، که قرار بود پایان آزمایش‌ها باشد، او دستور داد کیمیش از مرکز به سمت راست زمین برود. هنوز هم می‌توان این واقعیت را توجیه کرد که او قبلاً این نقش را در بایرن و تیم ملی بر عهده گرفته بود با این حال، تلاش بعدی، قرار دادن نیکو شلوتربک، در سمت چپ بود که به طرز بدی شکست خورد.

مربی جدید آلمان باید کار را از کجا آغاز کند

مربی جدید آلمان می بایست تغییر روحیه بازیکنان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

اما آیا مشکل مانشافت ها فقط مربی است یا بازیکن ها هم مشکل دارند؟
واقعیت این است: از یازده بازیکن ابتدایی مقابل ژاپن در روز شنبه، ده بازیکن در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند، فقط فلوریان فیرتس در لیگ اروپا با بایر لورکوزن بازی می کند. بازیکنان به صورت انفرادی به وضوح بهتر از تیم هستند. به نظر می رسد آلمان زیر نظر فلیک تیم گروه متحد و منسجم نبود.

مربی جدید آلمان باید کار را از کجا آغاز کند2

تغییر روحیه اصلی ترین وظیفه جانشین فلیک نمی باشد؟
9 ماه قبل از یورو 2024، آلمان تنها به دنبال یافتن یک مربی ملی جدید نیست که آتش شور و شوق را در تیم شعله ور کند، بلکه مربی ای می خواهد که پاسخ بسیاری از سوالات فنی دیگر را بدهد و ابهامات را برطرف کند.

, ,
فهرست