مبلغ طلب ساپینتو از استقلال مشخص شد

مبلغ طلب ساپینتو سرمربی استقلال از زبان یکی از مقامات عالی رتبه باشگاه اعلام شد.پس از اخراج محترمانه ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال و وداع تقریباً همیشگی آبی‌پوشان با سرمربی هیجانی فصل گذشته‌شان حالا مشخص شده که ساپینتو در رابطه با طلبش از باشگاه استقلال نسبت به مدت زمان دریافت نکردن پولش از این مجموعه منظورش را درست بیان نمی‌کرده است!یکی از مقامات باشگاه که نامش فاش نشده در این مورد گفته است: «ساپینتو از دی ماه سال گذشته به بعد تمام حقوقش را از باشگاه دریافت کرده است. پاداش‌ها و همه پول‌هایی که باید به او پرداخت می‌شد به حسابش نشسته اما قبل از آن به مدت سه ماه از باشگاه حقوق طلبکار است».

مبلغ طلب ساپینتو از استقلال مشخص شد2

مبلغ طلب ساپینتو از استقلال در حدود 200 هزار دلار می باشد.

این فرد آگاه ادامه داد: «مجموع طلب ساپینتو از باشگاه استقلال چیزی در حدود ۲۰۰ هزار دلار است که تازه از کل این مبلغ باید پول چند بلیت پرواز هم کم شود».
او بابت ماه‌های مهر، آبان و آذر سال گذشته از باشگاه طلبکار است. طبق اسناد مالی موجود در باشگاه از دی ماه سال پیش تمام حقوق این مربی به حسابش واریز شده است. شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در صورت صدور حکم جریمه نقدی برای ساپینتو مبلغ این جریمه نیز از طلب این مربی کسر و مابقی آن به حسابش واریز خواهد شد.

مبلغ طلب ساپینتو از استقلال مشخص شد

, , ,
فهرست