عدم پرداخت 120 هزار دلار به پادوانی آبی‌ها باید جریمه‌ای ۲ میلیون دلاری را بپردازند.

عدم پرداخت طلب بازیکن برزیلی استقلال که 5 سال است 120 هزار دلار بدهکار است با خطر بزرگتری می توان همراه شود.استقلال که در زمان حاضر به دنبال پرداخت طلب استراماچونی می باشد اما فاجعه‌ای به مراتب بزرگتر از پرونده سرمربی ایتالیایی برای آنها وجود دارد.

عدم پرداخت 120 هزار دلار به پادوانی آبی‌ها باید جریمه‌ای ۲ میلیون دلاری را بپردازند.1

طبق اخباری که به دست آمده، باشگاه استقلال باید مبلغ ۱۲۰ هزار دلار را به یکی از بازیکنان خود پرداخت کند. در تضامینی که باشگاه ارائه داده، قید شده که اگر مبلغ مذکور تا مدت زمان معین پرداخت نشود، آبی‌ها باید جریمه‌ای نزدیک به ۲ میلیون دلار به فرد مذکور پرداخت کنند.

عدم پرداخت 120 هزار دلار به پادوانی آبی‌ها باید جریمه‌ای ۲ میلیون دلاری را بپردازند.

عدم پرداخت طلب مدافع همیشه خانه نشین برزیلی سابق استقلال می تواند ضرر میلیون دلاری برای آبی ها داشته باشد.

مدافع برزیلی که پس از مصدومیت سخت در لیگ هجدهم برای همیشه خانه‌نشین شده است در این مورد گفته است:استقلال منتظر بود تا فیفا نتیجه نهایی به باشگاه اطلاع دهد و حتی با علم به اینکه ممکن است در آینده آسیب ببیند، پولی برای من واریز نشد. از نظر من این یک مدیریت در سطح ابتدایی است.می‌دانید مشکل استقلال چیست؟ باشگاه برای افرادی که مسئول هستند، خیلی بزرگ است. من ۲ سال در باشگاه بودم و کارهایی که مدیران با باشگاه انجام دادند را از نزدیک دنبال کردم. آنها از باشگاه برای معرفی خود به هواداران استفاده می‌کنند و عملا هیچ کاری برای بهبود شرایط در باشگاه انجام نمی‌دهند.باشگاه به همه خارجی‌هایی که در باشگاه کار می‌کردند، بدهکار هستند و وقتی فیفا باشگاه را تحریم و جریمه می‌کند، می‌خواهند بازیکن یا مربی را مقصر بدانند و تقصیر را از خود دور کنند.

عدم پرداخت 120 هزار دلار به پادوانی آبی‌ها باید جریمه‌ای ۲ میلیون دلاری را بپردازند.2

, , , ,
فهرست