صدر نشینی در کریسمس منجر به قهرمانی در پایان فصل لیگ برتر نمی شود

صدر نشینی در کریسمس برای لیگ برتر از آن آرسنال می باشد. اما تاریخ می‌گوید که صدرنشینی در هنگام کریسمس آنها را به قهرمانی لیگ نمی‌رساند.تا به امروز هر تیم حداقل ۱۷ بازی انجام داده و نصف فصل را طی کرده است. البته که صدرنشینی در ماه مِی اهمیت دارد اما پیشرو بودن در زمان جشن کریسمس اغلب نشانه خوبی است.

صدر نشینی در کریسمس منجر به قهرمانی در پایان فصل لیگ برتر نمی شود2

صدر نشینی در کریسمس برای فوتبال جزیره در اختیار آرسنال می باشد.

در ۳۰ فصل لیگ برتر، تیم صدرنشین کریسمس ۱۶ بار قهرمان شده یعنی ۵۱.۶ درصد از مواقع تیم‌ها جایگاه خود را در سال جدید حفظ می‌کنند. در مجموع ۱۱ تیم در کریسمس اول شدند، از جمله چهار تیم که هرگز قهرمان لیگ نشده‌اند مانند نوریچ، لیدز، استون ویلا و نیوکاسل.بزرگترین برتری تاریخ در کریسمس را منچسترسیتی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ رقم زد که با ۱۳ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفت. آنها در آن فصل با ۱۰۰ امتیاز قهرمان لیگ شدند. و بزرگترین امتیازی که به افتخار ختم نشد نیوکاسل در فصل ۱۹۹۵-۱۹۹۶ بود که در نهایت نتوانست به انتظار خود برای قهرمانی پایان دهد و توسط منچستریونایتد مغلوب شد.

صدر نشینی در کریسمس منجر به قهرمانی در پایان فصل لیگ برتر نمی شود

اما هواداران آرسنال ممکن است چندان خوشحال نباشند که تیم خود را در رتبه اول ببینند زیرا تاریخ نشان می‌دهد که در واقع صدرنشینی در کریسمس برای تیم شمال لندنی بدشانسی می‌آورد. تمام پنج بار آخری که آنها در روز ۲۵ دسامبر اول بودند قهرمان لیگ نشدند.

, ,
فهرست