سیصدمین حضور کارلتو روی نیمکت رئال مادرید

سیصدمین حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید مصادف با پیروزی مقابل آلاوس بود.آنچلوتی نخستین سرمربی تاریخ لالیگا شد که در ۳۹بازی متوالی شکستی نداشته است. بعد از بازی با آلاوس که رئال به پیروزی ۳بر ۲رسید، او رکورد اورماچئا با ۳۸بازی متوالی بدون شکست در سوسیداد بین سال‌های ۱۹۷۹تا ۱۹۸۰را شکست. بارسایی‌ها با ۲مربی مختلف یعنی لوییس انریکه و والورده به رکورد ۴۳بازی متوالی بدون شکست رسیده بودند که هنوز بهترین رکورد شکست‌ناپذیری در تاریخ لیگ است.

سیصدمین حضور کارلتو روی نیمکت رئال مادرید1

سیصدمین حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید مصادف با پیروزی این تیم مقابل آلاوس شد.

رئال مادرید در لالیگا دقیقا یک سال است که نباخته است.پارسال در این روز به اتلتیکومادرید باخته بودند. بهترین رکورد نباختن در لالیگا: بارسلونا با ۴۳بازی متوالی، رئال‌مادرید با ۳۹بازی و رئال سوسیداد با ۳۸بازی. رئال حالا به ۴بازی بدون باخت برای رسیدن به رکورد بارسا و ۵مسابقه برای رد شدن از آن فاصله دارد.

سیصدمین حضور کارلتو روی نیمکت رئال مادرید

این سیصدمین باری بود که کارلو آنچلوتی تیم رئال‌مادرید را در یک مسابقه رسمی هدایت می‌کرد؛ ۳۰۰بازی با ۲۱۶پیروزی (۷۲درصد برد)، ۳۹باخت، ۱۴جام، ۷۱۸گل زده، ۲۷۱گل خورده، ۱۹۷بازی در لالیگا، ۶۴بازی در لیگ قهرمانان (۳جام)، ۲۴بازی در کوپا دل‌ری، ۸بازی در سوپرجام اسپانیا، ۴بازی در جام‌جهانی باشگاه‌ها، ۳بازی در سوپرجام اروپا.

آلاوس, رئال مادرید, کارلو آنچلوتی