سوپر ال کلاسیکو

سوپر ال کلاسیکو در سال 2024 در فینال ال کلاسیکو برگزار خواهد شد.یکشنبه شب ژاوی و کارلو آنچلوتی برای دومین بار در این فصل یک بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت. بازی قبل، این ایتالیایی بود که از اسطوره اسپانیایی پیشی گرفت و آنچلوتی به دنبال بازسازی همان چیزی است تا این آخر هفته ظروف نقره را بالا ببرد.

سوپر ال کلاسیکو1

سوپر ال کلاسیکو مابین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا این بار در فینال سوپر کاپ اسپانیا برگزار خواهد شد.

رئال مادرید در این فصل یک بار بارسلونا را شکست داده است. ایدئولوژی بنیادینی که در رئال مادرید وجود دارد، ذهنیت برنده در رختکن است. در طول سال‌های اخیر، لوس بلانکوس استانداردهایی را به عنوان یکی از با ثبات‌ترین و مقاوم‌ترین تیم‌های فوتبال جهان تعیین کرده است.مردان آنچلوتی برای اینکه در فینال امشب برابر بارسلونا پیروز شوند، باید از ابتدا هدف خود را در زمین به حریف دیکته کنند و حالا فرصتی مناسب برای آنها خواهد بود که شکست فصل قبل را جبران کنند. قطعاً عبور از خط دفاعی بارسلونا بسیار آسان نخواهد بود و دفاع در برابر تیم خلاق ژاوی آزمونی نهایی برای خط دفاع رئال مادرید به حساب می‌آید.

سوپر ال کلاسیکو

بنابراین نبرد امشب احتمالاً به نبرد استفاده بهینه از تک موقعیت‌ها خلاصه می‌شود. همان‌طور که در اولین ال‌کلاسیکو این فصل اتفاق افتاد، رئال مادرید امیدوار است تیمی باشد که حتی اگر مسلط نباشد، پیروز ظاهر شود. بالاخره تنها آماری که در فوتبال اهمیت دارد، گل‌های زده شده است.

, ,
فهرست