سه ستاره جوان پرسپولیس که چشم گاریدو را گرفته است

سه ستاره جوان پرسپولیس که این روز ها باعث شده اند که گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی این بازیکنان حساس ویژه ای را باز کند.به دلیل اینکه هنور پرسپولیس در چند پست بازیکن کم دارد از این رو تعداد زیادی از بازیکنان کم تجربه و جوان در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنند تا در صورت تایید کادر فنی و شخص گاریدو در فصل جدید بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

سه ستاره جوان پرسپولیس که چشم گاریدو را گرفته است1

سه ستاره جوان پرسپولیس که مورد توجه گاریدو قرار گرفته است:مهرشاد اسدی،سمیر حبوباتی،علیرضا عنایت زاده

در این میان مهرشاد اسدی گلر سوم پرسپولیسی‌ها یکی از نفراتی است که حسابی دل گاریدو را برده و عملکردش مورد تحسین سرمربی اسپانیایی قرار گرفته است.نفر بعدی سمیر حبوباتی است. این بازیکن که ذاتا یک هافبک میانی است، عملکرد بسیار خوبی در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس داشته و گاریدو اعتماد خاصی به این بازیکن دارد. سمیر حبوباتی هافبک تیم ملی جوانان با ۱۸ سال سن جوان ترین عضو تیم پرسپولیس است و یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی هم به حساب می‌آید.

سه ستاره جوان پرسپولیس که چشم گاریدو را گرفته است

نفر بعدی علیرضا عنایت زاده است. هافبک خوش استایل و جوان پرسپولیس است که حسابی دل سرمربی اسپانیایی را برده و عملکرد بسیار خوبی هم در تمرینات پرسپولیس داشته است. این سه بازیکن جوان پرسپولیس به پسران گاریدو در تمرینات معروف شدند و سرمربی اسپانیایی به شدت از عملکرد فنی این نفرات خوشش آمده است.

, ,
فهرست