ستاره های انگلیسی مد نظر شیاطین سرخ برای تقویت تیم در فصل آینده

ستاره های انگلیسی حاضر در لیگ جزیره به عنوان بازیکنان مورد نظر باشگاه منچستریونایتد برای فصل آینده می باشند.شبکه «اسکای اسپورت» خبر داده «هری کین» ماشین گلزنی تاتنهام و تیم ملی انگلیس در صدر لیست خرید تن هاگ برای تابستان قرار دارد و سرمربی هلندی از سران این باشگاه خواسته پست شماره ۹ شیاطین سرخ را با بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام و تیم ملی انگلیس پر کنند.«دکلین رایس» هافبک دفاعی تیم وستهام یونایتد و «میسون ماونت» هافبک میانی تیم چلسی نیز از اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد هستند.

ستاره های انگلیسی مد نظر شیاطین سرخ برای تقویت تیم در فصل آینده3

ستاره های انگلیسی شاغل در لیگ برتر مورد توجه باشگاه منچستریونایتد می باشند.

با این حال، آن‌ها باید با آرسنال بر سر این ستاره رقابت کنند چراکه توپچی‌ها هم در پی جذب آن‌ها هستند.پاسخ مثبت باشگاه وستهام در مورد کاپیتان به پیشنهاد 120 میلیون پوندی می باشد البته اگر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

ستاره های انگلیسی مد نظر شیاطین سرخ برای تقویت تیم در فصل آینده

با این حال، جذب این سه ملی‌پوش انگلیسی به مسئله مالکیت باشگاه منچستریونایتد مرتبط است. در حال حاضر «سازمان سرمایه‌گذاری قطر» متعلق به خاندان سلطنتی قطر و شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی «اینیوس» متعلق به «جیم راتکلیف» ثروتمندترین فرد بریتانیا بر سر خریداری این باشگاه از خانواده «گلیزر» رقابت می‌کنند.

ستاره های انگلیسی مد نظر شیاطین سرخ برای تقویت تیم در فصل آینده1

, ,
فهرست