روز های سخت میلان با فونسکا شروع شده است

روز های سخت میلان با سرمربی جدید در شروع فصل آغاز شده است.میلان در دو هفته اولیه سری آ فقط 1 امتیاز کسب کرده است.میلانی‌ها در هفته دوم سری‌آ برابر تیم تازه صعود کرده پارما تن به شکست دادند و با در نظر گرفتن تساوی هفته نخستشان برابر تورینو، بدترین عملکرد خود در ۱۴ سال گذشته سری‌آ را رقم بزنند.

روز های سخت میلان با فونسکا شروع شده است1

روز های سخت میلان با فونسکا در هفته سوم مقابل لاتزیو سپری خواهد شد.

از همین روز‌های ابتدایی فصل، نتایج فاجعه‌بار انتخاب فونسکا در این تیم در حال ظاهر شدن است.ستاره های میلان با روز های اوج خود فاصله زیادی دارند. رافائل لیائو دیگر آن وینگر خطرناک فصل‌های پیش نیست و لوکا یوویچ و نوآه اوکافور هم در نوک حمله این تیم پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند. در خط میانی هم به غیر از کریستین پولشیچ، دیگر بازیکنان سردرگم و آشفته به نظر می‌رسند.

روز های سخت میلان با فونسکا شروع شده است

خط دفاعی آنها هم قدرت ایستادگی مقابل حریفانی همچون پارما را هم ندارد.در این شرایط آنها باید برای رسیدن به نخستین بردشان در این فصل، ۱۰ شهریور در خانه لاتزیو به میدان بروند. آن مسابقه به نسبت دو بازی قبلی چالش دشوارتری برای شاگردان فونسکا به شمار می‌رود و نتیجه نگرفتن احتمالی آنها در آن بازی اوضاع این مربی را در روز‌های ابتدایی فصل بحرانی خواهد کرد.

, ,
فهرست