روز های بد تن هاخ از راه می رسد

روز های بد تن هاخ سرمربی یونایتد در کریسمس جهنمی از راه می رسد.منچستر یونایتد که این روز ها وضعیت خوبی در جدول ندارد بایستی سه شنبه در دیداری حساس مقابل استون ویلای آماده قرار بگیرد.شاگردان تن هاخ در آخرین بازی خود در لیگ جزیره با نتیجه 2_0 مغلوب وستهم شدند و اوضاع برای تن هاخ همانند لبه پرتگاه می باشد.

روز های بد تن هاخ از راه می رسد1

روز های بد سرمربی یونایتد در ایام کریسمس ادامه خواهد یافت.

در بسیاری از کشور ها ایام کریسمس تیم ها در تعطیلات می باشند اما انگلیس و بریتانیا از این موضوع جدا هستند و تب فوتبال در آنجا داغ تر می شود.تب فوتبال داغ تر می شود و استادیوم‌ها پر هستند و میلیون‌ها هوادار جلوی تلویزیون بازیهای لیگ برتر را تماشا می‌کنند.تیم امری قبل از جدال آرسنال و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر بود و در این فصل بسیار خوب ظاهر شده است. البته استون ویلا در بازی قبلی در بازی خانگی مقابل شفیلد به طور غیرمنتظره ای امتیازا از دست داد و متوقف شد.

روز های بد تن هاخ از راه می رسد

شکست دردناک برابر بورنموث در زمین خودی، تساوی بدون گل برابر لیورپول و در ادامه شکست دو بر صفر برابر وستهم، نتایج اخیر یونایتد بوده که به خوبی بحران در این تیم را نمایان کرده است. میسون مونت، کریستین اریکسن، جیدون سانچو، لیساندرو مارتینس، مالاسیا، هری مگوایر، آنتونی مارسیال، دیالو، ویکتور لیندلوف و کاسیمیرو مقابل استون ویلا بازی نخواهند کرد و غایبان شیاطین سرخ خواهند بود.

, ,
فهرست