روحیه دادن تیلور به یزدانی پس از پیروزی در فینال

روحیه دادن تیلور به یزدانی پس از پیروزی در فینال2

دیوید تیلور در مصاف با حسن یزدانی موفق شد با نتیجه 7-1 پیروز شود و قهرمان وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی جهانی 2022 صربستان شود.کشتی گیر آمریکایی پس از این پیروزی گفت: این اولین باری است که من واقعاً با نیت مهم وارد رقابت با یزدانی شدم و آن را دنبال می‌کردم. یزدانی یکی از موانع من و مدال طلا در المپیک پاریس است.برتری تیلور چهارمین پیروزی او از ۵ مبارزه برگزار شده با حسن یزدانی است.

روحیه دادن تیلور به یزدانی پس از پیروزی در فینال3

تیلور برای بار چهارم از 5 مبارزه مقابل حسن یزدانی پیروز شد.

او سال گذشته در المپیک توکیو به برتری رسید و مدال طلا را کسب کرد اما ۳ ماه بعد در مسابقات جهانی نروژ مقابل یزدانی ۶ بر ۲ شکست خورد.این کشتی‌گیر آمریکایی یادآور شد: ما به دو کشتی‌گیر برتر تمام دوران تاریخ تبدیل خواهیم شد. ما در تمام مدت برای هل دادن همدیگر می‌جنگیم و من از یزدانی تشکر می‌کنم اما قهرمان شدن احساس خوبی دارد.در آخر پیام تیلور برای پلنگ جویبار این چنین بود:

روحیه دادن تیلور به یزدانی پس از پیروزی در فینال3

باختن بد است. تو بهتر می‌شوی، من هم بهتر می‌شوم و سال آینده دوباره با هم روبه‌رو می‌شویم. می‌دانم که تو آنجا خواهی بود، من هم آنجا خواهم بود. اجازه بده یک نمایش دیگر برای طرفداران بگذاریم. چیز دیگری به آنها بدهیم که به خاطر بسپارند. من آنجا خواهم بود، می‌دانم که شما هم خواهید بود. بیایید به جنگ برویم.

, , ,
فهرست