رنکینگ فیفا باعث ایجاد انتظار و توقع می شود

رنکینگ فیفا برای تیم های ملی می تواند به عنوان شمشیر دو لبه عمل کند.تیم ملی ایران با اعلام رنکینگ در رده دوم فوتبال آسیا قرار دارد.ژاپن در صدر این رده بندی قرار دارد و رقابت های جام ملت های آسیا نقش مهمی در آپدیت این رده بندی خواهد داشت.این رتبه بندی به عملکرد تیم های و نتایج آنها بستگی دارد و از سوی دیگر در قرعه کشی رقابت های و تورنومنت ها هم تاثیر دارد.

رنکینگ فیفا باعث ایجاد انتظار و توقع می شود1

رنکینگ فیفا می تواند باعث بالا رفتن انتظار از تیم ملی ایران در بازی های جام ملت های آسیا شود.

ما در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه فوتبالی‌ها می‌دانند که چه کار سختی برای شکستن طلسم چهار دهه‌ای رسیدن به فینال جام ملت‌ها داریم.عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، قطر، امارات، عراق، اردن، تایلند و همه بیشترین هزینه را در فوتبال می‌کنند و با بالاترین سرمایه‌گذاری برای کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌آیند. وسط این همه مدعی تیم ملی ما از کمترین امکانات برخوردار است…

رنکینگ فیفا باعث ایجاد انتظار و توقع می شود

اما امیدواری ما تنها سلاح تیم ملی نیست. حضور ایران در رتبه دوم این رنکینگ برتری روانی برای ما می‌آورد و ترس برای رقبا اما درست به همان اندازه فشار انتظارات و توقعات را نیز از تیم ملی بالا می‌برد.وقتی ما در رنکینگ فیفا تیم دوم آسیا هستیم یعنی به همراه ژاپن جدی‌ترین مدعی قهرمانی خواهیم بود! هر نتیجه‌ای غیر از این به منزله شکست در کارنامه مربیان و بازیکنان تیم ملی و البته فدراسیون فوتبال است.

, ,
فهرست