راجر دسا به کادر فنی قطر اضافه خواهد شد

راجر دسا مربی ثابت کارلوس کی روش در تیم هایی که او حضور دارد،اکنون در حال توافق با فدراسیون فوتبال قطر برای همکاری می باشد.سرمربی پرتغالی تا سال 2026 با تیم ملی قطر قرارداد دارد و شناخت همکاران کی‌روش در قطر چندان کار سختی نیست.دسا پیشنهاد قطری‌ها برای همکاری با کی‌روش را تایید کرد اما گفت که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

راجر دسا به کادر فنی قطر اضافه خواهد شد1

راجر دسا از جام جهانی 2010 با کارلوس کی روش همکاری می کند.

این مربی که اهل کشور آفریقای جنوبی است، به نشریه «کیک آف» گفت: هنوز به قطر نرفته‌ام اما بله، آنها از جام جهانی با من مذاکره کرده‌اند. هنوز چیزی نهایی نشده است. یک شانس وجود دارد اما هیچ چیزی انجام نشده است.همکاری این مربی با کی روش از جام جهانی 2010 باز می گردد که کی‌روش سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی شد و به دسا برای کار در تیم ملی این کشور میدان داد.

راجر دسا به کادر فنی قطر اضافه خواهد شد

هنگامی که کی‌روش هدایت تیم ملی مصر را بر عهده گرفت، دسا را با خود به نیمکت «فراعنه» برد و قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ و با بازگشت کی‌روش به نیمکت ایران، پای دسا به تیم ملی کشورمان باز شد.
دسا چندی پیش در مصاحبه‌ای مفصل ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفته بود که کی‌روش به او علاوه بر مسئولیت‌های فنی در تیم، وظیفه استعدادیابی در ایران را هم سپرده بود.

راجر دسا به کادر فنی قطر اضافه خواهد شد3

, , , , ,
فهرست