رئیس پورتو از مهدی طارمی دفاع جانانه ای کرد

رئیس پورتو از اهانت به مهدی طارمی توسط یکی از بازیکنان سابق اسپورتینگ شدیدا انتقاد کرد.انتقاد کارلوس خاویر، کاپیتان سابق اسپورتینگ‌لیسبون و مفسر کنونی تلویزیون این باشگاه، از مهدی طارمی جنجال‌ساز شد. هر چند او از گفته‌هایش عذرخواهی کرد ولی رئیس باشگاه پورتو به صحبت‌های خاویر واکنش نشان داد.

رئیس پورتو از مهدی طارمی دفاع جانانه ای کرد

رئیس پورتو در پی اظهارات بی ادبانه کارلوس خاویر پیشکسوت باشگاه اسپورتینگ لیسبون از مهدی طارمی دفاع کرد.

کارلوس خاویر در تلویزیون باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون درباره مهاجم ایرانی پورتو گفته بود: «به مسلمانی که وقتی به پرتغال آمد، شنا بلد نبود و حتی شیرجه‌ زدن هم بلد نبود، باید دو کارت زرد داد.»
خورخه نونو پینتو دا کوستا، رئیس  پورتو پاسخ صحبت های این فرد به این شکل داده است:«فردی از طارمی به عنوان مسلمانی یاد کرد که شنا بلد نبود و اکنون فقط شیرجه می‌داند. این باورکردنی نیست. چگونه یک تلویزیون این اجازه را می‌دهد شخصی چنین صحبت کند. نمی‌دانم که آیا SOS Racismo (سازمان حقوق بشری در اعتراض به نژادپرستی) اعتراض خواهد کرد یا خیر. شاید اگر طارمی زنی را می‌بوسید، یک رسوایی به بار می‌آمد(اشاره به اتفاقاتی که برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا رخ داد) این سرطان بزرگ فوتبال است.»

رئیس پورتو از مهدی طارمی دفاع جانانه ای کرد1

باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون برای رفتار غیرورزشی و تمارض مهدی طارمی در بازی پورتو و آروکا جریمه‌ شدن این بازیکن را خواستار شد.

, ,
فهرست