دکلان رایس، هافبک جدید آرسنال، جزئیات خنده‌دار اولین روز خود را فاش کرد

دکلان رایس

دکلان رایس، هنوز با هم تیمی‌های سابق خود د ر وستهم در ارتباط است

دکلان  رایس، هنوز با هم تیمی‌های سابق خود د ر وستهم در ارتباط است آرسنال دکلان رایس را به گران‌ترین فوتبالیست بریتانیایی تمام دوران تبدیل کرد آرسنال در تابستان، دکلان رایس  را به عنوان گران‌ترین فوتبالیست بریتانیایی تمام دوران با مبلغ 105 میلیون پوند از وستهم به خدمت گرفت.

دکلان  رایس به سرعت یکی از بازیکنان کلیدی آرسنال در هفته‌های ابتدایی فصل شد. این هافبک حتی قبل از وقفه بین‌المللی، گل به یاد ماندنی‌ترین فصل باشگاه را به ثمر رساند و آرسنال را مقابل رقیب دیرینه منچستریونایتد پیش انداخت. رایس در مصاحبه با کانال یوتیوب Tubes and Ange Gold Life، جزئیات خنده‌دار اولین روز خود به عنوان بازیکن آرسنال را فاش کرد و گفت که آرتتا او را مجبور کرد تا برچسبی را برای گشت و گذار در امکانات تمرینی بزند:

“من کمی عصبی بودم. روز اول که یکشنبه بود، بچه‌ها آنجا نبودند، اما وقتی از اتاق فیزیوتراپی بیرون آمدم، آرتتا، درست مثل کارهای کوچکی که انجام می‌دهد، یک برچسب روی من زد که روی آن نوشته بود “سلام، من شخص جدید هستم”. او فقط وارد شد و آن را روی سینه من گذاشت.

دکلان رایس

“همه 18 و 21 ساله‌ها در سلف‌سرویس بودند و من داشتم سعی می‌کردم سینه‌ام را پنهان کنم. فقط چیزهای کوچکی مثل این.” رایس در مصاحبه با شبکه چهار همچنین در مورد ترک وستهم و پیوستن به آرسنال صحبت کرد. این هافبک یک دهه در لندن شرقی حضور داشت و فاش کرد که هنوز با هم تیمی‌های سابق و مدیر خود صحبت می‌کند:

“من واقعاً نمی‌توانم احساسات را توضیح دهم، مردم باشگاه‌ها را ترک می‌کنند و ارتباط خود را با آن باشگاه قطع می‌کنند. من هنوز به طور مرتب با بچه‌ها صحبت می‌کنم، در ابتدای فصل به مدیر پیام دادم که “موفق باشید رئیس”. “او به من جواب داد. ما رابطه خوبی داریم. مردم باشگاه، ما هنوز به طور مرتب در حال صحبت هستیم و من هرگز نمی‌خواهم اینطور نباشد.”

فهرست