دو پیشنهاد خارجی برای مهاجم پرسپولیس

دو پیشنهاد خارجی برای شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس داده شده است.زاهدی که به عنوان بازیکن قرضی در جمع سرخپوشان حاضر شده است، با دو پیشنهاد از پرتغال و لهستان مواجه شده و گفته می‌شود اتفاقاتی که در نیم فصل حضورش در این تیم برای وی شکل گرفته، تمایل او را برای بازگشت دوباره به فوتبال اروپا را افزایش داده است.

دو پیشنهاد خارجی برای مهاجم پرسپولیس2

دو پیشنهاد خارجی  برای لژیونر شدن شهاب زاهدی داده شده است.

در طول نیم فصل اول او در پرسپولیس 7 گل به ثمر رسانده است اما همچنان مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار دارد و رویای خود برای حضوری موفق در این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تجربه جام ملت‌های آسیا را نیز از دست رفته می‌بیند.

دو پیشنهاد خارجی برای مهاجم پرسپولیس

با توجه به اینکه زاهدی برای گذراندن تعطیلات به کشور لهستان رفته است این مسئله باعث شده تا شایعه جدایی زودهنگام او قوی‌تر دنبال شود.شهاب زاهدی البته هنوز پاسخی به این پیشنهادات نداده و همه چیز را منوط به تصمیم باشگاه و مدیر برنامه‌های خود کرده است. با جدایی یحیی گل‌محمدی البته باید دید شرایط برای این مهاجم در پرسپولیس به چه شکل خواهد بود و آیا باشگاه که در شرایط کنونی نیز برای تقویت خط هجومی خود به دنبال گزینه‌هایی در خط حمله است، اجازه جدایی به این بازیکن خواهد داد یا خیر.

, ,
فهرست