دربی 102 نخستین تقابل گل محمدی و نکونام در قامت سرمربیان سرخابی

دربی 102 فاقد از حساسیت های رنگی دو تیم برای دو سرمربی نیز حائز اهمیت می باشد.یحیی گل محمدی در کسوت مربیگری در طول سال های اخیر به دفعات مقابل تیم های نکونام بازی کرده است. او که از سال ۱۳۸۷ کارش در این عرصه را در تیم صبای قم استارت زد سپس در تیم‌های تربیت یزد، نساجی، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب‌آهن، گل ریحان البرز، تراکتور، شهرخودرو و در نهایت دوباره پرسپولیس تاکنون ادامه داد.

دربی 102 نخستین تقابل گل محمدی و نکونام در قامت سرمربیان سرخابی2

دربی 102 برای گل محمدی و نکونام به عنوان نخستین دربی که به عنوان سرمربی پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

جواد نکونام سرمربی استقلال نیز در چند فصلی که به عنوان سرمربی در فوتبال ایران فعالیت می کند در تیم‌های خونه به خونه، نساجی و فولاد در کسوت سرمربی کار کرده و پیش از این بارها با تیم‌های تحت امرش مقابل تیم‌هایی قرار گرفته که گل‌محمدی سرمربی شان بوده است اما این دربی متفاوت خواهد بود.

دربی 102 نخستین تقابل گل محمدی و نکونام در قامت سرمربیان سرخابی

یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام گرچه تا اینجا بارها در قامت مربی رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند اما فارغ از دعواهای اخیرشان و اختلافات شدیدی که با هم دارند هرگز در کسوت سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس رودرروی هم قرار نگرفته و از این حیث ویژگی خاص این دربی تقابل نکونام با گل‌محمدی در لباس سرمربیان دو تیم پرطرفدار کشور برای اولین بار رودرروی یکدیگر خواهد بود.

, ,
فهرست