خولیان آلوارس به دلیل بازی نکردن در فکر ترک سیتی می باشد

خولیان آلوارس در نظر دارد که تابستان از تیم گواردویلا جدا شود.مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی دو تابستان پیش تنها با ۲۱.۴ میلیون یورو به این باشگاه آمد و شش ماه بعد جام جهانی را فتح کرد اما نتوانست به ترکیب اصلی پپ گواردیولا راه پیدا کند و ممکن است به جای دیگری منتقل شود.

خولیان آلوارس به دلیل بازی نکردن در فکر ترک سیتی می باشد1

خولیان آلوارس قصد ترک باشگاه منچسترسیتی را در تابستان دارد.

حضور ارلینگ هالند مانع بسیار بزرگی برای حضور این مهاجم در ترکیب اصلی سیتیزن ها می باشد.روز سه‌شنبه مشخص شد که هدف اصلی اتلتیکو مادرید برای تقویت خط حمله خود، آلوارس بوده است.باشگاه‌های بزرگتر مانند پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید یا بایرن مونیخ می‌توانند با قیمت ۹۴ میلیون یورویی برای خرید او اقدام کنند.واضح است که وقتی پای چنین رقمی به میان می‌آید اتلتیکو از دور رقابت کنار می‌رود. رئال مادرید هم در حال حاضر با حضور اندریک فیلیپه و کیلیان امباپه جایی برای جذب آلوارس ندارد.

خولیان آلوارس به دلیل بازی نکردن در فکر ترک سیتی می باشد2

بایرن مونیخ باید آلوارس را متقاعد کند که با هری کین زوج تشکیل دهد یا در عرض بازی کند. شاید پاری‌سن‌ژرمن محتمل‌ترین گزینه از بین نامهای ذکر شده باشد. آنها با از دست دادن امباپه به دنبال تقویت خط حمله خود خواهند بود، اگرچه رندال کولو موانی و گونسالو راموس را دارند.

, ,
فهرست