حضور ستارگان تنیس جهان در مسابقات نمایشی در عربستان

حضور ستارگان تنیس جهان در کشور عربستان برای شرکت مسابقات تنیس نمایشی بازتاب ویژه ای در جهان تنیس داشته است.عربستان میزبان مسابقات تنیس نمایشی با حضور ۶ تنیسور برتر جهان شده و جوایز بی‌سابقه‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفته است.

حضور ستارگان تنیس جهان در مسابقات نمایشی در عربستان11

حضور ستارگان تنیس جهان در عربستان برای مسابقات تنیس نمایشی

مسابقات “شش پادشاه” با حضور ۶ تن از ستارگان بزرگ تنیس جهان، نواک جوکوویچ، رافائل نادال، کارلوس آلکاراس، یانیک سینر، دنیل مدودف و هولگر رونه از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهر در ریاض، پایتخت عربستان برگزار خواهد شد.با وجود اینکه عربستان در تنیس آسیا جایگاه بالایی ندارد اما مسئولان این رشته در این کشور سعی می کنند با با هزینه‌های بالا، اعتبار خاصی برای خود دست و پا کند و سطح ورزشکارانش را نیز ارتقاء دهد.

حضور ستارگان تنیس جهان در مسابقات نمایشی در عربستان

جاه‌طلبی‌ سعودی‌ها تمامی ندارد و مقامات این کشور در ادامه طرح‌های بلندپروازانه خود در دنیای ورزش، به دنبال برگزاری یک تورنمنت نمایشی تنیس در شهر ریاض هستند؛ قهرمان شش میلیون دلار جایزه خواهد گرفت که تقریباً معادل ۲ برابر قهرمانی در یک گرند اسلم است و رقمی بی‌سابقه در تاریخ تنیس محسوب می‌شود. سایر بازیکنان حاضر هم حداقل ۱/۵ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

حضور ستارگان تنیس جهان در مسابقات نمایشی در عربستان22

عربستان برای به دست آوردن میزبانی مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی نیز پای بر جاست و پیشنهاد سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری آن‌ها نیز داده شده است.

, ,
فهرست