تیم های پر طرفدار که با یک مهاجم بازی می کنند، مهاجم وظیفه سنگینی بر دوش خود دارد

تیم های پر طرفدار که با یک مهاجم هدف بازی می کنند همبشه زدن گل اول برای آن مهاجم خیلی مهم و حیاتی می باشد.شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس که پس از رفتن دو مهاجم پرسپولیس وظیفه سنگینی در پیشانی خط حمله پرسپولیس داشت،بالاخره موفق شد گل بزند.یحیی گل محمدی سه مهاجم خارجی خود را جواب کرد تا به عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی دل ببندد. در افکار او عیسی مهاجم ثابت بود و عبدی مهاجم ذخیره برای مواقعی که بازی گره می‌خورد.

تیم های پر طرفدار که با یک مهاجم بازی می کنند، مهاجم وظیفه سنگینی بر دوش خود دارد

تیم های پر طرفدار مشکل عدم گلزنی مهاجمان جدید را سخت تر می کند.

اما حالا هیچ کدا از این بازیکنان در پرسپولیس حضور ندارند و بار گلزنی فقط روی دوش زاهدی می باشد.همه این‌ها باعث فشار زیادی روی یحیی و شهاب زاهدی شد. کار از کارشناسان و منتقدان گذشت و پیشکسوتان پرسپولیس هم لب به انتقاد گشودند.خصوصبات تک مهاجم اینست که باید آن جلو بدود، با مدافعان حریف بجنگد، پرس کند تا تیم حریف از بالا فشار نیاورد، ضربات سر اول را بزند و در طول ۹۰ دقیقه اگر فرصتی هم گیرش آمد گل بزند! چنین مهاجمانی باید هم سرزن باشند و هم با هر دو پا گل بزنند؛ باید باهوش باشند، خوب جاگیری کنند و ضربه به توپشان عالی باشد.اما شهاب در یک موقعیت ویژه عالی،از ارسالی صفر درصدی با حضور به‌موقع و ضربه حرفه‌ای، تک‌گل سه امتیازی بازی را زد تا خودش و تیمش را نجات دهد!

تیم های پر طرفدار که با یک مهاجم بازی می کنند، مهاجم وظیفه سنگینی بر دوش خود دارد1

در مجموع نمره زاهدی متوسط است؛ به‌عنوان تک‌مهاجم در یک بازی خانگی اما وقتی به شرایط شهاب زاهدی برگردیم، قطعا باید به او نمره قبولی داد. او در شرایط عادی نبود و زیر آن فشار خردکننده تیم های پر طرفدار کار سختی داشت.
شهاب زاهدی بالاخره توانست این گل اول مهم را بزند و خوش‌شانس بود که این گل سه امتیازی شد. و در روزی بود که پرسپولیس بعد مسابقه جام گرفت! حالا همه چیز برای درخشش او مهیاست…

تیم های پر طرفدار که با یک مهاجم بازی می کنند، مهاجم وظیفه سنگینی بر دوش خود دارد2

, ,
فهرست