تیم مجیدی بار دیگر در لحظات پایانی گل خورد

تیم مجیدی در لیگ امارات بار دیگر در لحظات پایانی گل خورد تا بار دیگر تیم اتحاد کلبا امتیاز از دست بدهد. اگر بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شد و ادامه پیدا نمی‌کرد، او و تیمش الان شرایط کاملا متفاوتی داشتند و از جام ریاست جمهوری امارات هم کنار نمی‌رفتند ولی دریافت گل در پنج بازی طی ۹ مسابقه اتفاق افتاد، او را از برد محروم کرده است.

تیم مجیدی بار دیگر در لحظات پایانی گل خورد2

تیم فوتبال اتحاد کلباء پس از دو شکست مقابل تیم‌های رده اولی و دومی شباب الاهلی و العین طی دو هفته گذشته لیگ برتر امارات، به مصاف تیم قعرنشین دبا الفجیره رفت و با پایان بدشانسی‌هایشان، صاحب سه امتیاز شوند ولی کابوس وقت‌های اضافه بازهم دست از سر او و تیمش برنداشت.

مجیدی بار دیگر در لحظات پایانی گل خورد1

تیم مجیدی به گل خوردن در وقت های تلف شده عادت کرده است.

دبا الفجیره که نمی‌خواست مثل دیدارهای اخیرش بازنده از زمین بیرون بیاید، در دقیقه ۴+۹۰ روی ارسال سعید ابراهیم از جناح چپ و پاس دیدنی مارسلو با سینه که اشتباه خط دفاعی کلباء را هم به همراه داشت، در نهایت با شوت روی پای جمال معروف به گل تساوی رسید تا شاگردان مجیدی بازهم در لحظات پایانی برتری خود را از دست بدهند.
شاگردان مجیدی که طی چهار مسابقه در هشت دیدار اخیرشان پس از دقیقه ۹۰ حداقل یک گل خورده و برتری یا تساوی خود را از دست داده بودند، امشب هم با این اتفاق تلخ مواجه شدند و با نتیجه دو بر دو به کارشان پایان دادند تا ۲۵ امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر امارات بمانند.

تیم مجیدی بار دیگر در لحظات پایانی گل خورد

, , , , ,
فهرست