تبریک باشگاه نساجی به قلعه نویی و تیم ملی

تبریک باشگاه نساجی پس از رسمی شدن خبر سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی منتشر شد.در این بیانیه، باشگاه نساجی، قلعه‌نویی را «یار و دلسوز بزرگ» این باشگاه معرفی کرده و از زحمات او برای «این تیم ریشه‌دار و مردمی» تشکر کرده و «انتصاب شایسته ایشان را به عنوان سرمربی تیم‌ ملی» تبریک گفته است.
نساجی در پایان این بیانیه عجیب که پیش از اعلام رسمی فدراسیون و هر واکنش رسمی دیگر منتشر شده، برای تیم‌ ملی آرزوی موفقیت کرده است.

تبریک باشگاه نساجی به قلعه نویی و تیم ملی1

تبریک باشگاه نساجی به امیر قلعه نویی به عنوان انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از انتشار خبر قطعی سرمربیگری او از جانب فدراسیون فوتبال

بیانیه نساجی را در ادامه می‌خوانید:
«هواداران نساجی و مردم مازندران به‌خوبی می‌دانند که در روزهای سخت نساجی، بیش از یک دهه گذشته تا کنون جناب آقای امیر قلعه‌نویی چه زحماتی را به‌عنوان یک یار، دلسوز و بزرگ فوتبال، برای این تیم ریشه‌دار و مردمی متحمل شده‌اند.
بی‌تردید «امیر قلعه‌نویی» نام نیک، ماندگار، جاودان، محبوب و شریف در میان هواداران نساجی است که همواره قدردان زحمات ایشان هستند.
لذا انتصاب شایسته ایشان را به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان صمیمانه تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی‌های بیش از پیش را مسئلت داریم.»

تبریک باشگاه نساجی به قلعه نویی و تیم ملی

, , , , ,
فهرست