بکام نسبت به اتهامات درباره قرارداد 170 میلیون دلاری پاسخ داد

دیوید بکام پیش از آغاز زقابتهای جام جهانی قراردادی به ارزش 170 میلیون دلار با قطری ها امضا کرد تا به عنوان سفیر و چهره تبلیغاتی این تورنمنت به ایفای نقش بپردازد.اکثر اروپایی ها به این قرارداد بکام واکنش نشان داده و از او انتقاد کردند. بکام که تا امروز در مقابل انتقاد‌ها سکوت کرده بود بالاخره در این باره موضع‌گیری کرد و گفت معتقد است جام جهانی قطر قدرت این را دارد که به عنوان نیرویی برای پیش‌برد خیر و نیکی در دنیا عمل کند.
بکام امروز سرانجام از طریق یکی از سخنگویان خود به اتهامات پاسخ داد. سخنگوی دیوید بکام از طرف او متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

بکام نسبت به اتهامات درباره قرارداد 170 میلیون دلاری پاسخ داد1

بکام برای اینکه سفیر و چهره تبلیغاتی جام جهانی قطر باشد قراردادی به ارزش 170 میلیون دلار امضا کرده است.

در متن منتشر شده از طرف دیوید بکام چنین آمده است:” دیوید چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سفیر در چند جام جهانی و دیگر تورنمنت‌های بین‌المللی بزرگ مشارکت داشته و همیشه باور داشته که ورزش این قدرت را دارد که به عنوان نیرویی برای پیش‌برد خیر و نیکی در دنیا عمل کند.
فوتبال که در سراسر دنیا محبوب‌ترین ورزش است این ظرفیت را دارد که انسان‌ها را متحد کرده و نقشی مهم در بهبود شرایط جوامع مختلف بازی کند. ما می‌دانیم که برخی نسبت به مشارکت دیوید در پروژه‌های ورزشی خاورمیانه نظر متفاوتی دارند و بر نظر خود به شدت پافشاری می‌کنند. ولی معتقدیم این اختلاف‌نظری مثبت است که می‌تواند به بحث درباره مسائل مهم و کلیدی کمک کند. این اولین جام جهانی است که در این منطقه برگزار شد. امیدواریم این گفتگو‌ها باعث شود همه بتوانند دیگران را درک کرده و با آن‌ها همدردی کنند. به این ترتیب است که می‌توان پیشرفت را عملی کرد”.

بکام نسبت به اتهامات درباره قرارداد 170 میلیون دلاری پاسخ داد

, , ,
فهرست