بهمن نصیری روئینگ سوار ایرانی به آذربایجان مهاجرت می کند

بهمن نصیری روئینگ سوار ایرانی به آذربایجان مهاجرت می کند3

بهمن نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امید‌های اصلی کسب مدال در بازی‌های آسیایی به دلیل دعوت نشدن به اردوی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها آسیایی قصد مهاجرت به کشور آذربایجان را دارد.ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

بهمن نصیری روئینگ سوار ایرانی به آذربایجان مهاجرت می کند

بهمن نصیری یکی از امید های ایران برای کسب مدال طلا در بازی های آسیایی بود که با خلف وعده مسئولان سرانجام مهاجرت را انجام داد.

این ورزشکار حرفه ای نیز سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده بود اما با توجه به اعزام تنها یک روئینگ سوار به نفع نازنین ملایی کنار کشید و به المپیک نرفت.پاروزن زنجانی بنا به وعده مسئولان قرار بود در آتش نشانی استخدام شود. بهمن نصیری مدتی هم به کار مربیگری رو آورده بود و تا آخرین روز‌های قبل از مهاجرتش در اردوی تیم ملی حضور داشت و در کنار سایر پاروزنان تمرین می‌کرد. نصیری سابقه مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده سنگین وزن را در کارنامه داشت.مسئولان بایستی در فکر چاره ای باشند تا این چنین ورزشکارانی در فکر مهاجذت نباشند و برای ایران افتخار آفرینی کنند.

, , , , ,
فهرست