بدهی جدید استقلال به استراماچونی بالاتر از 100 میلیارد تومان شد

بدهی جدید استقلال با نواسانات بازار ارز در روزهای اخیر (با احتساب یورو به قیمت ۶۴هزار تومان) باشگاه استقلال باید مبلغی در حدود ۱۰۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برای بستن پرونده استراماچونی شده است.مبلغ بدهی جدید استقلال   بر اساس پیگیری های اخیر از ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو به ۱ میلیون ۶۰۰ هزار یورو رسیده است.

بدهی جدید استقلال به استراماچونی بالاتر از 100 میلیارد تومان شد

مدیریت باشگاه استقلال و در راس آن علی فتح‌الله زاده به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت این بدهی است. مدیران باشگاه استقلال تقاضای کمک از دولت و همچنین دریافت وام بانکی را به عنوان سریع‌ترین راه حل مشکل این پرونده در نظر گرفتند اما هنوز خبر خوشی از این کانال‌هابه باشگاه استقلال نرسیده است.

بدهی جدید استقلال به استراماچونی بالاتر از 100 میلیارد تومان شد2

بدهی جدید استقلال به استراماچونی از یک میلیون و 350 هزار یورو به 1 میلیون و 600 هزار یورو رسیده است.

همچنین فتح‌الله زاده اخیرا در گفت‌وگو با رئیس فدراسیون فوتبال از او برای دریافت مطالبات آبی‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کمک کرده تا شاید بتواند بخشی از این بدهی جدید استقلال  را تامین کند.اگر استقلال نتواند در مدت مورد نظر با استراماچونی تسویه کند با توجه به حکم فیفا و دادگاه CAS، یک بدهی قطعی محسوب می‌شود باشگاه استقلال برای ارسال مدارک حرفه‌ای که تا تاریخ یازدهم فروردین ۱۴۰۲ باید انجام شود، دچار مشکل خواهد شد و نمی‌تواند جواز حضور در لیگ قهرمانان قاره را به دست بیاورد.

بدهی جدید استقلال به استراماچونی بالاتر از 100 میلیارد تومان شد1

, , , , ,
فهرست