بازگشت قایدی به استقلال با درخواست نکونام پس از پایان فصل

بازگشت قایدی به استقلال با درخواست سرمربی این تیم در حال شکل گیری می باشد اما مشکلاتی هم سر راه این درخواست وجود دارد.اگر فصل آینده نکونام و خطیر در راس تیم باشند می تواند این انتقال صورت بگیرد.دومین مورد هم مبلغ رضایتنامه این بازیکن به باشگاه الاهلی می باشد.باشگاه استقلال یک بار در زمان مربیگری ساپینتو توانست قایدی را به طور قرضی از باشگاه الاهلی به خدمت بگیرد اما نتیجه جذب قایدی بدهی به باشگاه اماراتی شد و هنوز این مبلغ به باشگاه اماراتی واریز نشده است.

بازگشت قایدی به استقلال با درخواست نکونام پس از پایان فصل2

بازگشت قایدی به استقلال برای فصل آینده خواهد بود

قایدی زمانی که به امارات رفت قراردادی به مدت 5 سال با الاهلی امضا کرد که در پایان فصل جاری 2 فصل دیگر از این قرارداد باقی خواهد ماند. باشگاه استقلال هم اگر تمایل به بازگرداندن مهدی قایدی در پایان فصل جاری داشته باشد، باید مبلغ قابل توجهی برای پرداخت به باشگاه الاهلی امارات تأمین کند تا بتواند چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشد.

بازگشت قایدی به استقلال با درخواست نکونام پس از پایان فصل1

اگر انگیزه‌ای برای بازگرداندن این بازیکن وجود داشته باشد تا شاید استقلال فصل بعد از چنین بازیکنی برخوردار باشد، باید منابع مالی مورد نظر تأمین شود تا چنین بازیکنانی به خدمت استقلال درآیند. اینکه صحبت از بازگرداندن قایدی شود در حالی که قراردادهای فصل پیش تسویه نشده، از آن ادعاهایی است که با واقعیت امروز استقلال همخوانی ندارد و باید در این راستا معجزه شود تا استقلال از بحران مالی عبور کند.

, ,
فهرست